In contact met Rijschool Amsterdam
Rijschool Amsterdam op Facebook Rijschool Amsterdam op Twitter Rijschool Amsterdam op Instagram
Meer informatie? 020 4 11 66 88 020 4 11 66 88
Login op je account Meer RSA

Je motor rijbewijs

Haal je bij Rijschool Amsterdam

Direct reserveren

 

Vrijblijvende intakeles

2 uur durende intakeles

€ 94,-  € 47,-
top

Lespakket 100

20 rijlessen + praktijkexamen AVB én AVD

€ 1320,-  € 1149,-

Lespakket 80

10 rijlessen + praktijkexamen AVB én AVD

€ 850,-  € 699,-

Lespakket 120

30 rijlessen + praktijkexamen AVB én AVD

€ 1790,-  € 1449,-

Lespakket MAX

40 rijlessen + praktijkexamen AVB én AVD

€ 2260,-  € 1749,-

All you can drive

60 rijlessen + praktijkexamen AVB én AVD

€ 4340,-  € 2749,-

Professionele begeleiding

Bij Rijschool Amsterdam kan je te allen tijde uitstekende service en begeleiding verwachten. Al onze instructeurs zijn vakkundig en professioneel opgeleid. Door ons modern en uniek planning systeem kunnen wij jouw vorderingen nauwlettend in de gaten houden. Zo hoor altijd aan het begin van de les wat je kan verwachten en wordt aan het einde van elke les je niveau online bijgehouden. Hier heb je uiteraard zelf ook toegang tot! Bij RSA kan je zowel automaat als schakelmotor rijden.

Veiligheid hoog in het vaandel

Bij Rijschool Amsterdam beginnen we altijd eerst met de voertuig beheersing, dan krijg je uitleg over de motorfiets en vervolgens leren we je sturen, gas geven, schakelen en remmen. Ruim 85% van onze leerlingen leren we dit in ongeveer 30 minuten. Vervolgens beginnen we met een aantal oefeningen om te kijken hoe je deze uitvoert.

Waarom kiezen voor Rijschool Amsterdam?

  • Regel het zelf online

    Door ons uniek online planning systeem kan je 24/7 je eigen lessen tot 40 dagen vooruit inplannen en kosteloos annuleren! Op deze manier kan je gericht richting je examen toe werken.

  • Je betaald nooit te veel

    Je kan online per les, strippenkaart of uit je pakket betalen. Betaal gemakkelijk met iDEAL in één keer of in termijnen. Ben je geslaagd en heb je nog rijlessen over, dan krijg je deze gewoon terug gestort. RSA rekent geen inschrijfgeld, motorhuur, kledinghuur of andere onzin!

  • Startpunt

    Rijschool Amsterdam ligt centraal gelegen en is makkelijk bereikbaar. Indien je met de auto komt kan je gratis parkeren. De rijlessen gaan altijd van start bij ons hoofd kantoor in Amsterdam.

  • Vrijblijvende Intakeles

    Tijdens de intakeles krijg je een advies op maat, maak je kennis met je instructeur en zal een twee uur durende les plaats vinden. Je krijgt de eerste les direct te horen wanneer je examen voor AVB en AVD kunt doen!

Vragen?

Twijfel niet en stel je vraag aan het team van RSA.

Bel 020 4 11 66 88 Nu bereikbaar (tot 18:00)
Mail met RSA Altijd bereikbaar

Wat kun je verwachten bij Rijschool Amsterdam?

Vrijblijvende intakeles

Weet je niet zeker welk pakket het best bij je past ? Kies dan voor een geheel vrijblijvende intakeles.

Als je nog nooit eerder motor hebt gereden ga je de eerste keer achterop bij je instructeur naar het oefenterrein dat op nog geen 5 minuten rijden van RSA vandaan is.

Hier leer je als eerste de bediening van het voertuig, je leert dan sturen, gas geven en het remmen. Ruim 85% van de leerlingen leren al zelfstandig te rijden binnen 30 minuten en rijden zelf terug! Heb je wel al wat ervaring met motorrijden, dan begint je intakeles op het niveau waar jij je bevindt.

Je hoort van ons direct wanneer je examen kan doen zodat je niet onnodig aan het lijntje wordt gehouden en maar oneindig lessen aan het afnemen bent.

Na de intakeles geven onze instructeurs een advies of het aantal lessen dat je nodig hebt om het rijbewijs in één keer te kunnen behalen.

Een rijles bij RSA duurt 55 minuten, dit zijn de voorgeschreven tijden die het CBR ook hanteert. Je krijgt altijd twee lessen per keer, dat betekend dus dat één afspraak 110 minuten duurt en uit twee lessen bestaat.

De kosten voor een intakeles bedragen € 47,- voor twee uur en is geheel gratis vanaf lespakket 120! Omdat wij liever niet met contant geld rondlopen kan je de intakeles door middel van iDEAL, overschrijven of met PIN op kantoor betalen. Indien je liever contant wilt betalen kan dit alleen op kantoor.

(Boek hier je intakeles)

Uniek online planning systeem

Rijschool Amsterdam heeft een uniek online planning systeem laten ontwikkelen waarbij het jou volledig toegang geeft om je eigen lessen zelfstandig in te plannen, maar ook om je vorderingen door te nemen. Deze vullen wij samen met jou in met de benodigde cijfers.

Het systeem gaat tot 40 dagen voorruit en op deze manier kan je gericht rijlessen volgen richting het examen. Doe je rustig aan of ga je vol gas, aan jou de keuze!

Wil je liever een les annuleren dan kan dit kosteloos tot 48u van te voren, indien je binnen 48u les annuleert wordt deze automatisch online geplaatst. Mocht deze worden opgevuld door een ander dan krijg je vanzelfsprekend je lestegoed terug.

Als je eenmaal bent ingelogd, kan je precies zien welke reserveringen je hebt gehad, wanneer je toekomstige lessen staan ingepland en natuurlijk ook wat je lestegoed is.

Kom je lessen tekort en wil je een extra lesje bij boeken of een strippenkaart dan kun je dit eenvoudig direct met iDEAL regelen.

Het RSA lesplan

Bij Rijschool Amsterdam gaan wij voor de veiligheid en beginnen daarom vanzelfsprekend als eerst met de voertuigbeheersing ook wel AVB genoemd. Het is nogal onlogisch als je nog niet goed kan remmen maar wel de snelweg opgaat.

Tijdens je eerste rijles krijg je uitleg over de motorfiets, leer onder andere gedoseerd gas te geven en te remmen. Ruim 85% leert zelfstandig motor te rijden binnen 30 minuten. Indien dit goed gaat gaan we over tot basis oefeningen zoals remmen en slalommen.

Na het behalen van je AVB examen gaan we door naar de volgende stap, en dat is de weg op!

Dit onderdeel is de verkeersdeelname ook wel AVD genoemd. Tijdens deze fase leer je hoe je veilig en verantwoord deel moet nemen als motorrijder in het verkeer. Voordat je gaat rijden zal de instructeur je het één en ander uitleggen, zo krijg je bijvoorbeeld te horen wat je plaatst op de weg moet zijn, maar ook de werking van je portofoon. Er wordt ook gedurende de les regelmatig kort gestopt voor vraag en antwoord.

Bij de AVD lessen leer je wat de voor en nadelen van de motorfiets zijn. Zo ben je als motorrijder kwetsbaar en wordt je slecht gezien, maar aan de andere kant ben je snel, wendbaar en klein.

Onderdelen zoals kijktechnieken, bochtentechnieken, rijden binnen- en buiten de bebouwde kom en snelweg komen uitgebreid aan de orde.

Zorg dat je ook op tijd begint met het behalen van je theorie certificaat. Voor het motorrijbewijs is er een apart theorie certificaat, ook al heb je een autorijbewijs! Indien je geen autorijbewijs hebt mag je niet deelnemen aan het AVB examen zonder in het bezit te zijn van een theoriecertificaat voor de motor.

Tip: Zoek te allen tijde de vrije ruimte op! 

 

Lestijden van RSA

De lessen voor motoropleiding worden zowel overdag als in de avonden en weekenden gegeven. RSA hanteert de volgende lestijden:

  • 08:55 tot 10:45
  • 10:45 tot 12:35
  • 13:05 tot 14:55
  • 14:55 tot 16:45
  • 17:15 tot 19:05
  • 19:05 tot 20:55

In het weekend worden lessen gegeven van 08:55 tot 16:45.

LET OP! Houd er rekening mee dat examens altijd overdag en door de weeks plaatsvinden!  

AVB (voertuigbeheersing van de motor)

Bij het voertuigbeheersing examen voor de motor kiest de examinator uit 12 oefeningen die je geleerd hebt 7 oefeningen uit. Alle oefeningen tellen even zwaar.

Uit ieder cluster is één oefening verplicht, en doe je uit de clusters twee tot en met vier één oefening extra. Dus: vier verplichte, en drie oefeningen die de examinator kiest. Je mag elke oefening bij een onvoldoende resultaat één keer overdoen. Om te slagen moet je in totaal vijf van de zeven verschillende oefeningen succesvol afronden. Daarbij voer je in de clusters twee tot en met vier minimaal één oefening correct uit. Dus je laat de examinator op overtuigende wijze zien dat je de motor beheerst bij lage en hoge snelheid.

LET OP! Je mag pas deelnemen aan het AVB examen als je een geldig Europees rijbewijs hebt of een geldig motor theoriecertificaat i.c.m een geldig ID bewijs. 

Cluster 1

Lopen met de motor en achteruit inparkerencluster-1-avb

Het eerste cluster bestaat uit de oefening achteruit parkeren. In deze verplichte oefening loop je aan de rechterzijde van de rijbaan met de motor aan de hand. Daarna parkeer je de motor achteruit in een denkbeeldig parkeervak en zet je de motor op de standaard. Vervolgens haal je de motor weer van de standaard en loop je naar rechts het parkeervak uit.


Cluster 2

Langzame slalom

De verplichte oefening in het tweede cluster is de langzame slalom. Er geldt geen richtlijn voor de snelheid. Gezien de geringe tussenafstand ligt een stapvoets tempo voor de hand. Het gebruik van een slippende koppeling is bij deze oefening verplicht.

Van belang is verder de combinatie van juiste bediening, langzaam rijden en het behouden van de balans. Dit alles doe je natuurlijk zonder de pylonen aan te raken!


cluster-2-2Wegrijden uit het parkeervak

Bij deze keuzeoefening rijd je vanuit stilstand uit een parkeervak weg. Je maakt een haakse bocht en rijdt enkele meters rechtuit. De rijbaanbreedte is drie meter. Het belangrijkste van deze oefening is dat je gecontroleerd een scherpe bocht weet te maken, direct na het wegrijden.


cluster-2-3Denkbeeldige acht

Met deze facultatieve oefening laat je zien dat je een complete (denkbeeldige) acht kunt rijden in een rechthoekig kader. Je rijdt met trekkende motor en houdt daarbij een gelijkmatige snelheid aan. Je dient je voetrem te gebruiken en je snelheid te regelen door middel van je achterrem.


 

 cluster-2-4Stapvoets rijden rechtdoor

Hier is het de bedoeling dat je naast de lopende examinator blijft rijden over een afstand van twintig meter. Er wordt gelet op snelheid, balans en een juiste bediening van de motor. Je maakt gebruik van een slippende koppeling. Je voetrem mag je bij deze keuzeoefening ook gebruiken, maar je houdt je voeten tijdens het rijden op de voetsteunen.


cluster-2-5Halve draai  links- of rechtsom

Als de examinator voor deze oefening kiest dan rijd je met licht trekkende motor op een denkbeeldige rijbaan. Na de tweede pylon maak je in één vloeiende beweging een halve draai naar links of rechts. Je rijdt dan terug naar het startpunt.


 

Cluster 3

cluster-3De uitwijkmanoeuvre

Cluster drie bestaat uit drie oefeningen, waarvan de uitwijkoefening verplicht is. Bij de uitwijkoefening kom je met vijftig kilometer per uur aanrijden door de poort. Vijftien meter na de poort moet je vóór een denkbeeldig muurtje van pylonen naar links uitwijken. Daarna keer je weer terug naar de eigen weghelft.


cluster-3-2Snelle slalom

Bij de snelle slalom zijn zes pylonen opgesteld. Deze slalom neem je bij een snelheid van minstens dertig kilometer per uur met trekkende motor. Belangrijk is dat het vloeiend en gelijkmatig gebeurt.


 

cluster-3-3Vertragingsoefening 

Bij deze optionele oefening trek je vanuit stilstand op om snel te komen tot een snelheid van vijftig kilometer per uur. Je rijdt dan in tenminste de derde versnelling. Na het tweede poortje rem je af tot 30 kilometer per uur en schakel je minimaal één versnelling terug. Daarna rijd je met deze snelheid een slalom om drie pylonen die acht meter uit elkaar staan.


Cluster 4

cluster-4-2_01noodstop

In het vierde cluster is de noodstop de verplichte oefening. Je rijdt minimaal vijftig kilometer per uur. Na het poortje rem je maximaal om zo snel mogelijk tot stilstand te komen. Natuurlijk verlies je de controle over de motor niet.


cluster-4-1Precisiestop

Bij de precisiestop gaat het erom dat je op een bepaald punt stilstaat. Je rijdt eerst vijftig kilometer per uur en remt beheerst als je het eerste poortje van twee pylonen passeert. Daarna moet je de motor zeventien meter verderop tot stilstand brengen.


 

cluster-4-2_01Stopproef

Naast de precisiestop kan de examinator ook nog kiezen voor de stopproef als tweede keuzeoefening. Het doel van deze oefening is dat je technisch goed remt. Je schakelt kort voordat je stilstaat terug naar de eerste versnelling. Je hebt een korte remweg.

Het AVD examen (verkeersdeelnemer op de motor)

Nadat je het AVB examen hebt behaald, gaan we door naar de volgende fase van het motorrijbewijs. De verkeersdeelname ook wel AVD genoemd.

Voordat we beginnen aan je eerste les op de weg krijg je een klein stukje theorie te horen, hierin worden onderdelen behandeld zoals je plaats op de weg, kijktechnieken en communicatie. Je krijgt ook een je een stukje techniek les waarin je de belangrijkste aspecten van je motorrijden, denk aan het controleren van je remmen en verlichting.

Gemiddeld heb je voor het AVD examen 5-7 afspraken nodig. Dit is natuurlijk per persoon afhankelijk van je ervaring en kennis van de weg.

Het AVD examen wordt pas ingepland nadat je een eerste les op de weg hebt gehad, zodat we samen je niveau kunnen bepalen. Tevens plannen we het examen pas in nadat je het AVB examen en theorie certificaat hebt behaald. Indien je het AVD examen wilt inplannen voordat je het AVB examen of theorie certificaat hebt behaald dan loop het risico het tegoed kwijt te raken.

Het AVD examen heeft een wachttijd van 1-6 weken afhankelijk van jouw beschikbaarheid en ervaring op de weg. Het is ook optioneel om voor je examen een uurtje voor te rijden, dit kan je ook uit je pakket halen of los facturen.

Om het examen in te plannen zijn wij genoodzaakt om €33,80 in rekening te brengen. Dit is voor document dat je via RSA aan het CBR betaald. Een eigen verklaring is een document waarin je de staat van je gezondheid verklaart. Dit kost ons ook €33,80. Indien je al in het bezit bent van dit document dan hoef je deze niet opnieuw te betalen.

Theorie voor je motor rijbewijs

Rijschool Amsterdam zorgt ervoor dat je veilig kan deelnemen aan het verkeer, door je optimaal voor te bereiden op de theorietest. Het motor theorie-examen bestaat uit 50 vragen, waarvan je er maximaal 6 fout mag hebben, om te slagen.

Bij het zelfstudie pakket krijg je een boek, online cursus, CBR examen, examen garantie en cash back bonus.

  • Het boek bevat al het lesmateriaal dat je nodig hebt om te kunnen slagen.
  • De online cursus duurt 15 uur en bevat 20 examens met 1000 vragen.
  • Om gebruik te kunnen maken van de garantie dien je bij de online cursus minimaal 5 examens achter elkaar voldoende af te ronden, dit kunnen de eerste 5 zijn maar ook de laatste.
  • Cash back bonus houd in dat je bij 0 fout €100,- terug krijgt!

Heb je geen geldig CBR theoriecertificaat A maar wel een geldig autorijbewijs of een militair theoriecertificaat A, dan mag je met je motor praktijk opleiding beginnen. Wie dit niet heeft dient voor de praktijkopleiding eerst het CBR motor theoriecertificaat te halen. Tijdens de praktijklessen moet je het autorijbewijs of motor theoriecertificaat bij de hand hebben. Je moet minstens 18 jaar oud zijn om het motor theorie-examen te mogen afleggen. Het motor theoriecertificaat is 1,5 jaar geldig.

 

De verschillende soorten motor rijbewijzen

Er zijn drie soorten rijbewijzen voor het motorrijbewijs. Dit is leeftijd afhankelijk. Zo kan je 125cc rijden of vol vermogen. Voor elke categorie dien je minimaal 18 jaar te zijn.

A1

Dit zijn motoren met een cilinderinhoud van ten hoogste 125 cc met een vermogen van maximaal 11kW of een gemotoriseerde driewieler van maximaal 15 kW.

Doorgaand zijn de cursisten voor het A1 rijbewijs tussen de 18 en 20 jaar oud.

Ben je in het bezit van een A1 rijbewijs en ben je inmiddels 20 jaar geworden, dan kan je doorgaan naar het A2 rijbewijs. Hier hoef je alleen AVD examen voor af te leggen met oefeningen tussendoor zoals wegrijden uit het parkeervak of stapvoets rijden.

A2

Als je tussen de 20 en 24 jaar oud bent dan kan je voor het A2 rijbewijs kiezen.

Dit zijn motoren met een vermogen van maximaal 35 kW waarbij de cilinderinhoud is niet van belang is.

Nadat je 2 jaar in het bezit van het A2 rijbewijs kan je voor het volledige A rijbewijs gaan. Hier je hoef je alleen AVD examen voor af te leggen met eventuele opdrachten tussendoor.

A

Dit zijn alle overige motoren, je  mag dus elke motorfiets besturen. Je hebt geen beperking in motorinhoud of vermogen.

Voor deze categorie dien je minimaal 24 jaar oud of 2 jaar in het bezit van een A2 rijbewijs te zijn.

Wat betekend BRAVOK ?

Het is een ezelsbruggetje dat waarmee je de technische aspecten van je motorfiets kan onthouden. Iedere letter staat voor één of meerdere punten die je voor aanvang van iedere motorrit dient te controleren. Neem dit wel serieus het gaat tenslotte om je eigen veiligheid en die van andere.

  • Banden en Brandstof
  • Remmen
  • Accu
  • Vering en Verlichting
  • Olie
  • Ketting en Koeling

Banden

  • Voldoende profiel. Profiel dient voor afvoer van vuil en water. Dit zorgt ervoor dat je meer grip hebt. Wettelijk is het minimum 1 mm. Verstandig is om met niet minder dan 2 mm profiel te gaan rijden.
  • Dienen voldoende op druk te zijn. Dit kun je in het instructieboekje van de betreffende motor vinden.  Te lage bandenspanning veroorzaakt zwabberen van de motor en meer brandstofverbruik.
  • Niet uitgedroogd te zijn (scheuren in band).
  • Geen steentjes of glas in het profiel. Spijkers en schroeven laten zitten en zelf of door de garage laten verwijderen. Dit kan je tijdelijk oplossen met een zogenaamde prop.
  • Een ventieldop dient gemonteerd te zijn. Deze dient om het vuil, roest en vocht buiten te houden en niet om de lucht binnen te houden!
  • Gelijke slijtage over het gehele loop vlak van de band, dat je geen vierkante band hebt. TIP: Bochten rijden dus! 

Brandstof

  • Deze dien je voor het rijden te controleren

Remmen

  • Beide remmen werken hydraulisch, d.w.z. door middel van remvloeistof en druk.
  • Vloeistofniveau’s controleren van de voorrem en achterrem. Dit doe je altijd als de motor rechtop staat.  Er mag  een luchtbel zichtbaar zijn boven de vloeistof, echter niet onder het minimum niveau want dan ontstaat het risico dat er lucht in de leidingen komt.
  • Daling van het niveau kan het gevolg van slijtage van de remblokken zijn, of door lekkage van de leidingen. Bij lekkage verliest de motor zijn remmende werking doordat geen rem druk kan worden opgebouwd. Je kan de remhendel dan helemaal tegen je stuur aandrukken.
  • Remschijven visueel controleren op gelijkmatige slijtage. De remblokken moeten ook visueel gecontroleerd worden op slijtage.

Accu

  • De accu dient vast gemonteerd te zijn
  • De accu is onderhoudsvrij en gaat ongeveer 3 jaar mee
  • Controleren of de accupolen niet geoxideerd zijn ook wel bloemkool vorming genoemd. Oxidatie kan voorkomen worden door de polen van de accu in te vetten met zuurvrije Vaseline.
  • TIP: Als je in de winter niet rijd, zet deze dan aan een accu druppelaar. 

Vering

  • De vering moet voor en achter schoon zijn en geen lekkage vertonen. Lekkage is te herkennen aan de kleine oliedruppeltjes op de voorvork.
  • Voorvork moet goed schoon zijn om slijtage te voorkomen, de stofhoezen dienen heel zijn.
  • De achterveer is af te stellen. Zet deze altijd wat stugger als je met een passagier of met zware bagage rijdt. Dit om te voorkomen dat de motor teveel doorzakt en de koplamp tegenliggers verblindt.

Verlichting

  • De verlichting dien je vooraf te controleren. De knipperlichten en rem verlichting. Zowel voor als achter.
  • De zogenaamde dodemansknop zet alle elektronica uit behalve de verlichting.
  • Als het gevarenlampje gaat branden, dan zet je de motor zo snel mogelijk aan de kant. Trek ook gelijk de koppeling in zodat je geen vastloper krijgt.

Olie

  • De olie dient op niveau te zijn. Dit kan je zien op het kijkglaasje.
  • De olie kan je alleen peilen als de motor koud is en recht staat. Als de motor warm is, is de olie overal behalve op het laagste punt.

Ketting

  • Voor een langere levensduur van de ketting is het verstandig om deze regelmatig te smeren. Het beste kun je dit doen na elke rit wanneer de ketting nog warm is.
  • Regelmatig de ketting controleren op slijtage. De ketting spannen als deze slap begint te hangen. Speling moet 2 a 3 cm zijn.Dit is te meten aan de onderkant in het midden tussen voor- en achter tandwiel. Het tandwiel is versleten als de tandwielen scherp worden. Dan dient het voor en achtertandwiel en de ketting vervangen te worden.

Koeling

  • Het schoonmaken dient via de achterzijde te gebeuren! Op deze manier kan het vuil wat in de radiator gekomen is er uit. Dit dient met zacht stromend water te gebeuren. Daarbij voorzichtig in de richting van de lamellen borstelen.
  • Het expansievat zit aan de voorkant achter het rechter zijkapje. Daar is het minimum en maximum peil van de koelvloeistof te vinden. Controleer dit bij een koude motor en als de motor rechtop staat.

De betaalmogelijkheden bij Rijschool Amsterdam

Bij Rijschool Amsterdam kan je op verschillende wijze betalen. Het is mogelijk om in in één keer , op factuur of in termijnen betalen. Als je in één keer betaald, dan betaal je voorruit en dan krijg je een zogenaamd lestegoed. Dit tegoed kan je terug vinden als je eenmaal bent ingelogd. Elke les die je inplant gaat van je lestegoed af. Indien je niet direct beschikt over het volledige bedrag, kan je ook vragen om op factuur te betalen. Dan kan je na een aanbetaling van minimaal €250,- de rest binnen de verloop van de factuur voldoen. De termijn hiervoor is 14 dagen. In termijnen betalen is uiteraard ook een optie. Hier gelden wel een paar regels voor.

  • Je kan in maximaal 4 maandelijkse termijnen betalen.
  • Termijn bedrag dient één keer per maand te worden betaald en/of afhankelijk van het aantal gereden lessen. Afhankelijk van de pakketkeuze. Dus bij 1 keer per week dient anders betaald te worden dan bij 3 keer per week. Het systeem stuurt je automatisch een bericht wanneer het weer tijd wordt voor de volgende betaling.
  • Het gehele bedrag dient te worden voldaan voordat je examen gaat doen.
  • €30,- administratie kosten over het gehele bedrag.

Mocht je extra lessen willen boeken, dan kan je deze eenvoudig via het online planning systeem inkopen en met iDEAL betalen. Bij RSA betaal je nooit aan je instructeur, alle betalingen doe je zelf online of via kantoor. Op kantoor kan je met PIN of contant betalen, onze voorkeur gaat uit naar PIN.

Je betaalt bij Rijschool Amsterdam nooit teveel!

Bij Rijschool Amsterdam willen we dat je nooit te veel voor je rijbewijs betaald, daar hebben wij de oplossing voor gevonden! Je krijgt gewoon je geld terug! Twijfel je bijvoorbeeld tussen lespakket 100 en 120? Dan heb je twee opties. Je kan voor lespakket 100 gaan en eventueel losse lessen kopen of voor lespakket 120 gaan en eventueel geld terug krijgen!

  • Bij lespakket 100 (20 lessen) krijg je maximaal 2 lessen terug
  • Bij lespakket 120 (30 lessen) krijg je maximaal 4 lessen terug
  • Bij lespakket MAX (4o lessen) krijg je maximaal 6 lessen terug
LET OP! Indien je geld terug wilt, dien je maximaal binnen 8 dagen na het behalen van je rijbewijs een mail te sturen met daarin je verzoek, uiteraard met IBAN nummer.

Wij rijden op Harley Davidsons

Je motor rijbewijs haal je in stijl op een echte Harley, op deze oermotoren wordt jij één met de weg.

Voordelen

  • Echte Harley Davidsons
  • Unieke ervaring
  • Niet duurder dan andere rijscholen
  • Rij in stijl

Lees meer

Bekijk de recent geslaagden van Rijschool Amsterdam

Naar Facebook
Geslaagd bij RSA
Geslaagd bij Rijschool Amsterdam
Geslaagd bij Rijschool Amsterdam
Geslaagd bij Rijschool Amsterdam
Geslaagd bij RSA
Geslaagd bij Rijschool Amsterdam
Geslaagd bij Rijschool Amsterdam!
Geslaagd bij RSA
Geslaagd bij RSA
Geslaagd bij Rijschool Amsterdam
geslaagd bij RSA
Geslaagd bij Rijschool Amsterdam
Geslaagd bij RSA
Geslaagd bij RSA
Geslaagd bij RSA
Geslaagd bij RSA
Geslaagd bij RSA
Geslaagd bij RSA
Geslaagd bij RSA
Geslaagd bij Rijschool Amsterdam
Geslaagd
Geslaagd bij RSA
Geslaagd bij RSA
Geslaagd bij RSA

Rijschool Amsterdam

Burgemeester Rendorpstraat 11 - 15
1064 EL, Amsterdam (Nederland)
T020 4 11 66 88
F020 4 11 99 19
  • Zondag - maandag Gesloten
  • Dinsdag t/m zaterdag 08:30 - 18:00
  • Maandag t/m vrijdag 07:05 - 20:55
  • Zaterdag 08:55 - 16:45
Vestiging in Amsterdam